Welkom

Welkom bij de webshop van het GO! Campus Atheneum Keerbergen II. Hier kan u onze schoolartikelen bestellen.

 

Bestelling

Iedereen die volgend schooljaar start, dient de werkingsmiddelen te selecteren en te bestellen (wat dit juist inhoudt staat in de webshop vermeld). Een nieuwe laptop, kluisje en LO T-shirt zijn optioneel.

Bij de stap ‘klantgegevens’ wordt de klas van de leerling gevraagd. U duidt hier de huidige klas aan. Indien u de klas niet weet of de leerling gaat hier nog niet naar school, duidt u de optie “Ik weet het niet” aan.

Zodra u de bestelling bevestigt, ontvangt u een bevestigingsmail.

 

Betaling

Na de stap ‘klantgegevens’ is de bestelling definitief en wordt u omgeleid naar een betaalpagina.

Op deze laatste pagina kan u rechtstreeks betalen via Bancontact. Wanneer u de pagina van de betaling sluit zonder te betalen, kunt u nadien nog altijd betalen via de betaallink in de ontvangen mail. 

Hier vindt u ook de nodige informatie om via overschrijving te betalen indien u geen betaalapp ter beschikking hebt.

 

Afhalen goederen

Om goederen af te halen, hebt u steeds het bestelnummer nodig. Dit nummer vindt u in de ontvangen mail. Bewaar deze mail en neem dit nummer mee bij afhaling.

Algemene schoolartikelen

Nieuwe laptop

€ 135,00

Let op! Leerlingen die de voorgaande jaren een laptop hebben besteld, hoeven dit niet meer aan te vinken. De bijdrage voor hun laptop wordt steeds bij de eerste schoolrekening aangerekend.

De nieuwprijs van dit toestel bedraagt ongeveer 750 euro. Een stevige beschermende hoes en een uitgebreide vierjarige garantie worden eveneens voorzien. De nodige software wordt via de school geïnstalleerd en onderhouden.

Betaling

Gedurende 4 schooljaren betaal je een bijdrage van 135 euro voor dit toestel. Wanneer je via deze webshop een toestel bestelt, betaal je onmiddellijk de eerste bijdrage voor het schooljaar 2024-2025. De daaropvolgende bijdragen worden gefactureerd tijdens de eerste facturatieperiode van het lopend schooljaar.

Eigenaarschap

Tijdens de vierjarige garantieperiode is het toestel in het bezit van de leerling, maar blijft de school eigenaar.

Wanneer een leerling de school verlaat en de garantieperiode van het toestel is verlopen, gaat het eigenaarschap van het toestel naar de ouders zonder meerkost.
Wanneer een leerling de school verlaat en de garantieperiode van het toestel is nog niet verlopen, heb je de keuze om het toestel
- in te leveren binnen de 30 dagen;
- over te nemen voor de prijs van 185 euro per ontbrekend garantiejaar.

Verzekering

De verzekering die bij in de prijs inbegrepen is, de zogenaamde SLA-garantie (service level agreement), omvat volgende zaken:
- Verzekering tegen schermbreuk;
- Verzekering bij diefstal buiten de school (mits PV van politie);
- 4 jaar « Next Business Day » On-Site garantie;
- Batterijgarantie;
- Ondersteuning tijdens het schooljaar (via ICT-dienst school);
- Ondersteuning tijdens de schoolvakantie (info@signpost.be of 09/277.08.76)

Voorbeeldconfiguratie van een schooltoestel:

Merk: HP
Type: ProBook 445
Schermgrootte: 14” Full HD
Processor: AMD R5 5600U
RAM geheugen: 8 GB
Geheugen: 256 GB SSD
Toetsenbord: Azerty indeling

Werkingsmiddelen

€ 170,00

Elke leerling die ingeschreven is bij ons op school, betaalt 170 euro werkingsmiddelen per schooljaar.

Dit bedrag omvat o.a.:

- huur van alle handboeken;
- gebruik van een toetsenblok;
- gebruik van Smartschool en alle andere softwarepakketten;
- alle cursussen gemaakt door leerkrachten;
- alle andere papieren, fotokopieën, rapportmapje, …;
- gebruik van Foodiepass, tablets, grafische rekenmachines;
- één paar groene veters voor indoor sportschoenen, indien nodig.

Dit bedrag omvat niet de leerwerkboeken, deze worden later gefactureerd. Periodiek ontvangt u een deelfactuur met de tot dan gemaakte extra kosten
(aankoop van de leerwerkboeken op de factuur van oktober, verlenging laptop, uitstappen, vervoer en/of toegangsprijzen op de andere facturen).
Voor de examens op het einde van het schooljaar volgt een eindafrekening.

Wanneer deze werkingsmiddelen besteld en betaald zijn, kan het boekenpakket (samen met bestelde T-shirts, kluisje of laptop) afgehaald worden. In dit boekenpakket zitten de huur- en leerwerkboeken die nodig zijn voor de specifieke richting. Dit schooljaar valt deze afhaaldag op 30 augustus 2024. Half augustus ontvang je hierover meer informatie. Je hoeft nergens anders leerwerkboeken bestellen.

Kluisje

€ 15,00

Je kan in onze overdekte zaal (OV1) een kluisje huren voor een vaste prijs van 15 euro per schooljaar. Dit is jaarlijks te vernieuwen. Je mag een eigen slot gebruiken of je kan gebruik maken van een slot van school. Bij verlies van de sleutel zullen we dan het bestaande slot moeten openknippen (is dit van een slot van de school, betaal je 15 euro voor de kost van het bijmaken van een nieuwe sleutel).

We adviseren hier om een kluisje te huren om de boekentas/laptop veilig te kunnen opbergen bij pauzes of momenten dat de laptop niet nodig zal zijn (bv. tijdens lessen L.O.).

Leerlingen in een sportrichting kunnen in onze sporthal ook een kluisje huren. Deze kluisjes worden bij aanvang van het schooljaar bij de sportleerkrachten besteld.

LO T-shirt katoen

Maat XXL katoen

€ 15,00

Maat XXXL katoen

€ 15,00

LO T-shirt synthetisch

Maat S

€ 15,00

Maat M

€ 15,00

Maat L

€ 15,00

Maat XL

€ 15,00

Maat XXL

€ 15,00

Maat XXXL

€ 15,00